V návaznosti na Retail Summit jsme Virtual Promoter představili také na specializované konferenci Retail in Detail/Effective Innovations (28 .3. 2017), která se detailně zabývala současnými trendy v oblasti inovací v retailu. Naše expozice byla součástí akce plné technologických novinek a zajímavých nápadů. Účastníci ocenili u Virtual Promotéra nejen zajímavou technologii a unikátní provedení aplikací, ale zejména fakt, že nabízí interaktivní a zábavné řešení, které zákazníkům přináší pozitivní emoce a nevšední zážitek s Virtual Promotérem přímo v místě prodeje.
Ve dnech 30.1. - 1.2. 2017 jsme se zúčastnili konference Retail Summit 2017 s prezentací Virtual Promotera. Letos jsme představili novinku – kromě klasické verze vhodné na výlohy jsme prezentovali také samostojnou plochou obrazovku, která skvěle kombinuje výhody LCD obrazovky a interaktivního virtuálního promotéra. Ukázali jsme řadu nových aplikací včetně aplikace pro společnost Crestyl, kterou jsme natáčeli ve vlastní produkci. Naše expozice se těšila velkému zájmu účastníků konference, kteří ocenili obě varianty virtuálního promotéra.
Středoevropská pobočka POPAI uspořádala 24. 11. 2016 v Konferenčním centru GRANDIOR Hotel Prague další ročník akce POPAI DAY 2016, jehož součástí byla i prestižní soutěž POPAI AWARDS 2016 za nejlepší komunikaci a reklamní nosiče v místě prodeje.
Do soutěže jsme přihlásili náš GIMMO Virtual Promoter a s potěšením oznamujeme, že GIMMO suverénně zvítězilo v kategorii Digitální komunikace! Mezi mnoha dalšími exponáty GIMMO zaujalo jak odbornou porotu, tak celou řadu návštěvníků z řad klientů, obchodníků či výrobců POS.
Hosté si mohli na GIMMO vyzkoušet aplikaci LEGO Ninjago, zahrát si hru a podrobně se seznámit s tím, jak GIMMO funguje a jak by mohlo být přínosem v jejich aktivitách.
Ve dnech 24. 5. – 27. 6. 2016 proběhlo úspěšné pilotní umístění GIMMO virtuálního promotéra v prodejně POMPO v OC Metropole Zličín v Praze. Návštěvníci si měli možnost prohlédnout aplikaci LEGO Ninjago a zahrát si zábavnou interaktivní hru. Za necelý měsíc, jehož součástí byl i Mezinárodní den dětí, GIMMO promotér zaujal přes 20 000 kolemjdoucích, což znamená, že zastavil 14 % všech procházejících osob. Plných 25 % z těch, kteří se zastavili, se aktivně zapojilo do prohlížení aplikace.
Aktivní uživatelé strávili u GIMMO virtuálního promotéra v průměru neuvěřitelných 81 sec, což je oproti jiným médiím výrazně delší doba působení na potenciálního zákazníka.
GIMMO virtuální promotér se ukázal být skutečně zajímavým reklamním nosičem a zdrojem informací, který dokáže upoutat pozornost a zaujmout zákazníky na velmi dlouhou dobu ve srovnání s ostatními digitálními nosiči.
Akce byla podpořena i možností zakoupit si v Pompu produkty LEGO s 10% slevou pro ty, kteří díky aplikaci získají slevový kupón. Plná 4 % z těch, co aktivně s GIMMO promotérem komunikovali, využilo pak v prodejně akční nabídky komunikované nosičem.
Již tradičně jsme byli klíčovým partnerem největšího setkání manažerů z FMCG na Občanské plovárně.
Společně se společností THIMM jsme letos návštěvníky zapojili do vesmírných aktivit. Hosté si zahráli Space Ping-pong, učili se s našimi hosteskami projet kosmickou dráhu ve speciální Sphero kouli a odnesli si svou fotografii z pokoření Měsíce.
Ústředním bodem programu a největším lákadlem bylo ovládání našeho GIMMO virtuálního promotéra a to s novou ppm factum aplikací, které prezentuje naše služby.
Za účast na našich aktivitách získávali hráči body, které jsme na konci večera proměnili za reálné peníze na dobrou věc. Díky zajímavým aktivitám a našim hravým návštěvníkům jsme podpořili nadaci Debra (www.debra-cz.org) částkou 18.600 Kč.
Jsme rádi, že si všichni návštěvníci akci užili a příští rok pro vás opět připravíme atraktivní ppm factum zónu.
Společnost ppm factum se jako speciální partner zúčastnila ceremonie – slavnostního vyhlášení vítězů ankety Volba spotřebitelů 2016, které se konalo 19. 5. 2016 v Paláci Lucerna v Praze. Při této příležitosti ppm představila GIMMO virtuálního promotéra s aplikací LEGO Ninjago, na kterém si návštěvníci mohli zahrát zábavnou interaktivní hru a soutěžit o ceny.
GIMMO se setkalo s velkým ohlasem a jako reklamní nosič a zdroj informací vyvolalo velice pozitivní reakce všech hostů.
Gimmo Virtual Promoter se představuje zákazníkům v prodejně Pompo Maxi, Metropole Praha Zličín. V období 24.5.-22.6. zde běží pilotní projekt, zrealizovaný ve spolupráci s firmou Lego. Navštivte prodejnu Pompo Maxi v přízemí obchodního centra na Zličíně a můžete si vyzkoušet jedinečnou a zábavnou aplikaci Lego Ninjago. Přijďte se pobavit s celou rodinou, zahrajte si hru a můžete získat Lego s 10% slevou přímo v obchodě Pompo.
Ve dnech 1. - 3.2. 2016 proběhla plánovaná premiéra virtuálního promotéra GIMMO u příležitosti konference Retail Summit 2016. Přes 600 účastníků konference se přišlo osobně podívat na interaktivní novinku. Dotázaní nejvíce ocenili interaktivitu a neotřelý, moderní charakter zařízení.
V ČR bylo zařízení 1. 2. 2016 teprve představeno veřejnosti, ale německý výrobce promotéru již zrealizoval řadu úspěšných kampaní. Uvádíme ukázky z projektů firmy Douglas (parfumerie), Lego a Muller (drogerie).
Přijďte si vyzkoušet GIMMO Virtual Promoter přímo k nám. Dozvíte se, jak můžete s jeho pomocí maximálně efektivně zapůsobit na současné i potenciální zákazníky.